Welke OV-chipkaart producten en abonnementen zijn geldig op de Kolibrie?
Alle abonnementen en vervoerbewijzen, die op de OV-chipkaart staan zijn geldig op de Kolibrie. Vanzelfsprekend kunt u ook gewoon op saldo reizen. U kunt in en uitchecken, zoals u gewend bent.
Welke andere vervoerbewijzen zijn geldig op de Kolibrie?
Onder een ander geldig vervoerbewijs wordt verstaan:
- Het Syntus kidsticket
- Een 65+ ticket
- Het Syntus super ticket
- De meermanskaart
- Een Syntus (papieren) sterabonnement
- Een Syntus (papieren) traject abonnement
Let op: U kunt in de Kolibrie geen kaartje kopen bij de chauffeur!
Hoe reis ik met een ander geldig vervoerbewijs, zoals een abonnement of ticket?
Als u met een ander geldig vervoerbewijs reist, geeft u dit aan in het reserveringssysteem. U voert hier het nummer van uw vervoerbewijs in.
Hoe kan ik aangeven op welke wijze ik wil betalen?
Bij de reservering van de Kolibrie kunt u aangeven of u een enkele reis of een retour reis wilt maken. Beiden worden in dat geval als aparte reserveringen vastgelegd. Bij uw reservering kunt u aangeven hoe u wilt betalen voor de Kolibrie. Dit kan met de OV – chipkaart, met iDeal vooraf of u geeft aan dat u al een geldig vervoerbewijs heeft.
Wat kost het reizen met de Kolibrie?
Als u met de OV-chipkaart reist, betaalt u in de Kolibrie het gewone OV-chipkaart tarief.
Klik hier voor de algemene voorwaarden.