/getmedia/e823d2a1-d34e-42f2-8a21-70977f61f5c6/Vervoerbewijzen.jpg?width=880&height=220&ext=.jpg

Info over reserveren en reizen met de Kolibrie

Reserveren van de Kolibrie

De Kolibrie rijdt volgens de tijden, die zijn aangeven in de dienstregeling. De Kolibrie rijdt alléén als u deze reserveert. Reserveren is gratis en kunt u gemakkelijk doen via het online reserveringssysteem. In slechts 3 stappen reserveert u een reis:

U reserveert de Kolibrie in de volgende drie eenvoudige stappen:

  1. Plan uw reis
  2. Reserveer uw reis
  3. Bevestig uw reis

Na uw reservering krijgt u een e-mail met een reserveringsnummer. Dit nummer is een bevestiging dat uw reservering geslaagd is. U kunt met de link in deze e-mail ook tot 1 uur voor vertrek wijzigingen aanbrengen in uw reservering.

Als u hulp wilt bij het reserveren, kunt u bellen met de Klantenservice (+31 (0)88 0331360). U kunt ook voor andere personen reserveren.

Reizen met de Kolibrie

Als u een reservering voor de Kolibrie hebt gemaakt, loopt u naar de halte op het tijdstip dat in de dienstregeling vermeldt staat. U vindt deze tijden op onze website en op de halte. Bij het instappen  op de Kolibrie  toont u uw reserveringsnummer ter controle aan de chauffeur. Zorg dat u dit nummer altijd bij de hand heeft als u met de Kolibrie reist.

Klik hier voor de algemene voorwaarden.

Sluiten De website(s) van Keolis Nederland (voorheen Syntus) gebruiken bij bepaalde functionaliteiten cookies.